Особливості роботи з обдарованими учнями
“З народженням кожної людини в світ
вноситься щось нове, чого ще не було,
щось первозданне і неповторне.
Обов’язок кожного – знати і не забувати,
що він у світі єдиний у своїй якості
і що ще ніколи не з’являвся хтось такий, як він,
адже якби вже був такий, як він,
то не було б необхідності в ньому самому”
Мартін Бубер
Обдарованість дитини... Що це таке? Можливо це
своєрідна іскра Божа, яку треба відшукати в її душі і допомогти не тільки не
згаснути, а спалахнути полум’ям. Здібні, талановиті люди в будь-якому
суспільстві є його “локомотивом”. Саме їхніми інтелектуальними зусиллями
забезпечується прогрес суспільства, плодами якого користуються всі. Тому кожен
учитель часто запитує себе: “Як знайти та визначити обдарованість?”. Адже через
свою зайнятість, брак інформації, методичної підтримки він обмежений у виборі
інструментарію, який допоміг би дати відповідь на це запитання.
Немає коментарів:
Дописати коментар