Політика наближена до реалій та з відтінком іронії

Моє фото
Дудченко Оксана Олександрівна народилася 05 лютого 1979 року. Закінчила Кам’янець-Подільський національний університет ім. Івана Огієнка. – історик, вчитель історії. Педагогічне кредо: Лише після невтомної праці виявиться талант. Народна мудрістьЖиттєве кредо: Щоб здивуватись, потрібна мить, а щоб зробити дивовижну річ, потрібні роки терпіння й наполегливої праці. Д. Гельвецій

пʼятниця, 15 квітня 2016 р.

Сьогодні проведено конкурс-змагання для учнів 5-7 класів

Все про деревину
Конкурс-змагання  для учнів 5-7 класів
Вступ : Всім відомо, що з давніх-давен ліс люди називають своїм другом. Всі знають, що людина дихає повітрям-киснем яке виробляє і очищає від шкідливих домішок дерева. А які гарні і зручні меблі виготовляють вправні руки майстра із різних порід дерев. Та й наші прадіди не уявляли свого життя без використання деревини. Будинок був збудований з колод дерева, меблі теж дерев’яні, знаряддя праці теж з дерева. А коли хотіли відпочити, теж не забували про свого «зеленого друга». Більшість інструментів були з дерева або мали дерев’яні деталі. І тому, про дерева наш український народ складав дуже багато прислів’їв, приказок, загадок.
Конкурс №1 : 
 За дві хвилини кожна команда окремого класу повинна згадати як найбільше приказок, прислів'їв чи загадок про дерева.
За кожну відповідь судді-вчителі зараховують команді по одному балу.
Ви згадали у ваших відповідях багато назв дерев які ростуть у нас на Україні. Але цікаво знати скільки ви знаєте порід дерев взагалі : хвойних і листвяних, промислових і фруктових, місцевих і закордонної флори.
Конкурс №2 : 
 Командири команд по черзі називають породи дерев (черга визначається жеребкуванням).
За кожну відповідь судді-вчителі зараховують команді по одному балу. Якщо хтось з командирів повторюється або зупиняється з відповіддю – він вибуває з гри.
Добре попрацювали командири команд. А тепер конкурс для всієї команди. Разом з прислів’ями та приказками про красу та символізм дерев на Україні було складено безліч пісень та віршів. Так давайте разом поспіваємо.
Конкурс №3 : 
 Кожна команда виконує українську пісню в якій говориться про дерево як невід’ємну частинку життя нашого народу.
Виконання пісень оцінюється за трибальною системою. Судді-вчителі оголошують результати проведених конкурсів.
Дерево може мати природну красу. А якщо до нього торкнуться умілі руки майстра воно може перетворитися на прикрасу чи витвір мистецтва. Скільки для цього потрібно часу і вміння працювати різними інструментами. А чи знаєте ви столярні інструменти ми зараз перевіримо.
Конкурс №4 : 
 Кожна команда дає відповіді на запитання кросворда про столярні інструменти.
Судді-вчителі зараховують швидкість і правильність відповіді та оцінюють рішення кросворду по дванадцятибальній системі.
 Стрімко розвивається наука і техніка, технології та виробництво. І людина задумалась чи достатньо сили в дерева витримати його негосподарське відношення. І було розроблено багато технологій по збереженню лісів. Не дарма кажуть , що «кожна людина за своє життя повинна посадити дерево». Давайте не забувати про те, що ми з вами теж частинка природи.
Конкурс №5 : 
 По черзі командири дістають листки з запитаннями про виготовлення і використання в нашому житті фанери, ДСП і ДВП.
На відповідь дається півхвилини. Відповідь судді-вчителі оцінюють по дванадцятибальній системі.
Людина деревину сприймала не тільки як матеріал для використання, а й говорила з деревом як з рівним собі, як живим втіленням людської душі та складної долі. І так виникали загадкові, мудрі, цікаві легенди які український народ передавав з покоління в покоління. А чи знаєте ви їх, легенди про дерева.
Конкурс №6 : 
 Представники команд за одну хвилину повинні розповісти легенду про дерева.
Відповідь судді-вчителі оцінюють по дванадцятибальній системі. Оголошується загальний рахунок проведених конкурсів .
Наші конкурси закінчились, і по оголошених результатах ми бачимо, хто яке місце зайняв.

На нашій планеті Земля є безліч див в природі. І людина яка є невід’ємною частиною природи вступає в змагання з нею. А тепер, коли відчули на собі ту шкідливість, недопустимість дій починаємо розуміти. Коли ми збережемо природу – ми збережемо самих себе. І не забувайте, що поряд вас чекає на ваше розуміння і допомогу «зелений друг людини» - ліс.




Планер асистента вчителя

 Плануючи свою діяльність на наступні роки, я прагну стати ще більш ефективним помічником для вчителя та учнів, сприяючи розвитку кожного уч...