Основна ідея полягає в тому, що лепбук являє собою тематичну папку, у якій розміщено матеріал у різних рубрікаторах. А тепер спробуємо охарактеризувати дидактичні можливості лепбуків:
1. Діти можуть створювати лепбуки до власних творчих проектів, тем, розділів програми.
2. Учитель може розробляти тематичні лепбуки для використання, як роздатковий дидактичний матеріал, для певних технологій, тем програми, «нафарширувавши» його чим завгодно (історичні відомості, теоретичний матеріал, фото та натуральні зразки, схеми, контурні малюнки )
3. І врешті решт – лепбук можна виготовити як універсальний шаблон для творчого проекту, в якому буде міститься абсолютно вся інформація по всім етапам проектування.
Як вам таке? Дуже, на мій погляд, прогресивний напрям у розвитку дидактичного супроводу технологічних уроків. Загугліть назву, й ознайомтесь із технологією створення.
Утілюйте в життя, експериментуйте.
Немає коментарів:
Дописати коментар